El passat dimecres 17 de setembre, els professores de secundària obligatòria de l'Institut van poder gaudir d'una xerrada a càrrec del professor de l'Escola de Cultura de Pau de la UAB, Paco Cascón.
La xerrada, que va versar entorn del conflicte, va proposar afrontar-lo com un fet ineludible en qualsevol entorn de convivència i com una oportunitat de canvi i millora. També es va deixar clar que el conflicte és un procés de diferents etapes, en comptes d'assenyalar la violència com l'únic punt del conflicte. El Paco va proposar eines i maneres d'afrontar el conflicte en les seves diferents etapes, així com un munt d'exemples pràctics.
La fluïdesa en el discurs i la sabiesa d'en Paco van aconseguir captivar el professorat que va participar activament de la formació. Moltes gràcies, Paco!